Saturday, April 17, 2010

ජංජාලයක් වු ජාල ජීවිතය හෙවත් ජජාජී

හම් පටන් ගන්නේ රහස් පදය ගහලා
මුලින්ම ගොඩ වෙන්නේ ගුගල් වලට
ඔය අතරේ එන යාවත්කාලීනයන් ඔක්කොම එහෙන් මෙහෙන් බලලා වහලා දානවා
ඊට පස්සේ මෙන්න කෙලින්ම ගොඩ වෙනවා ජීමෙයිල් වලට
අප්පට සිරි මෙන්න මෙයිල් සෙට් එකක්
මේන් දැන් අලුතෙන් බසුත් ඇවිත්
මුහුණු පොතේ ඔපා දූප ටිකත් ඔක්කොම මේක අස්සේ
ඇයි රාජකාලි ලියුම් ටික
අද කරන වැඩ ටික වෙලාවත් එක්කම ලොක්කා එවලා
මුලීකත්වය දෙන්න ඔනා රාජකාරියට
නැත්නම් මසේ අන්තිම පඩියක් දෙන්න පුලුවන්ද?
මෙයිල් එවන, බස් එවන, ඔපා දුප එවන කාටවත්?
අල්ලපු එකත් එකක් කතා කර‍න්නේ කච කචෙන්
හිනාවා තමයි තිත් දෙකයි ඩී අකුරයි
නැතන්ම් ප්‍රතිශතය දාපු ලොල්
වෙලාවකට පාරෙදි කාව හරි දැක්කාහමත් ලොල් කියන්න හිතනෙවා [උබට නම් ලොල්ලා කියන්න හිතෙනවා හිකිස් LOL 1500%]
ඒ තරමට හිනාවත් කම්මැලි වෙලා
ඇයි සමහර වචන
ශබ්ද කරන්න වෙනම ගේමක් දෙන්න ඔනා
එකත් හරි දැන් කට තියෙන්නේ අතේ නේ ......
ගෙදර කොම්පියු‍ටරේ තියලා තියන මේසේ
හරියට ගුගල් වල "ලංකාව" ගැන හෙව්වා වගේ
ඒ මදිවට පරණ සීඩි එකක් හෙයන්න ඔනා නම්
ලෙසීයෙන්ම යොදාගන්න වෙලා තියෙන්නේ
උපකල්පිත ගුගල් සෙවුමක් ..... [ මෙතනට :D ඒකහරි නැහැ lol 52.05% ]
ආ අමතක උනා
සිංහල බ්ලොග්
මේකටත් දැන් වැඩි කාලයක් ගන්නවා
කියවන එකනම් කරනවා එත් දැන් ටිකක් විතර
අඩු වෙලාද කියලත් හිතෙනවා
අඩුම ගනේ වචන දෙකක්වත් කෙමන්ට් දාන්න ඔනා
හැබැයි ඉතින් නොදා ඉන්නවමත් නෙමෙයි
ටිකක් විතර කම්මැලිනම්
නලේ පැත්තේ ගිහින්
සිංහල විහිලු ටිකක් හොයලා
බලනවා
එක අතකට විහිලු හොයන්න දේකුත් නැහැ
අටේ ප්‍රවෘත්ති තියනවානේ
ඔහෙම ගිහින් ගිහින්
රත්‍රි 10.30 උනාහම
එයා අඬනවා
බනිනවා
කෑ ගහනවා
අද මු මා ලඟට එන්නේ නැහැ කිය කිය
එයාව තරහ කරගෙනත් බැහැ
දුකට සැපට
ලෙඩට දුකට
ඉන්න කෙනා හින්දා
කොහෙම හරි එකොලහට කලින් එයාගේ තුරුලට යනවා [ ලොල් 4999%]
එයත් එක වෙලාවකට එපා වෙනවා
මොකද උදේ 5.30 වෙන කොට
මාව ඇහුරෝලා
පයින් ඇනලා බිමට දානවා
පල දැන් වැඩට කියලා
උබට එපා නම් මටත්
මොකද කියලා, එ‍යාගේ ......
ඇකලිච්ච අඳ රෙදියි
පෙරලිච්ච කොට්ටයි
හා ආරක්ෂාවට දාපු දැලයි
එහෙන්මම තියලා මං නැගිටලා යනවා
නැහැ නැහැ
පස්සේ දුක හිතිලා
ආයිත් ඇවත් එයාව සනසලා යනවා - [ මේ කිව්වේ ඇඳ ගැන හරිද ලොල් 10 යේ 100 වෙනි බලය %]
ජජාජී

වැප්

Saturday, April 10, 2010

ටැබූ සබ්ජෙක්ට් - බෞද්ධායට අපහාස - NGO කලාව

[ඔහු මේම නින්දිත විවේචන ලිපි ලියනේනේ බෞද්ධයට පමණක්ම නොව නමුත්, මෙහෙදි මා කතා කරන්නේ බුදු දහම පැත්තේන් පමණි]
දඹදිව උපත ලද හා ලොවට ශ්‍රේෂ්ට මෙන්ම ඉතා ප්‍රයෝගික දහමක් පහදා දුන් බුදරුරජානණ් වහන්සේට, ගෞතම යන කෙටි නමින් හඳුන්වා දීමට තරම් තම මනස මෙහෙයවිය හැකි මේ අපුරු බ්ලොග් ලියන්නා, ඔහුටම අනුව බෞද්ධයෙකු නොවන බව පවසා සිටියි. කෙසේ වෙතත් අද බුදුරදුන් හිටියා නම් මෙම අමාන්ත්‍රණයට උපේක්ෂාවෙන් අසා සිටිනු ඇත. වසර 2010 ගෙවා දමන මේ යුගයේ මානව ශිෂ්ඨාචාරයේ අති දියූණු යයි සම්මතය. එහෙත් එම දියුණුව තුල අවම ස්වයං විනයක් පවත්වානොගැනීම හෝ තමාට අදාල නැති දෙයක් අපහාස වන අන්දමෙන් විවේචනය කිරිම කොතෙකු දුරට ඔය කියන්නා පරිදිම මානුෂික වන්නේද?

කතා කලොත් [පරණ ලිපි වල ඇති රචනයන් අධ්‍යනයෙනි] මුලු අමාෂයම පිරෙන්ට මානුෂිකත්වය කඩා ඉහිරෙයි එහෙත් කරන වැඩ කාට හෝ පල ප්‍රයෝජනයක් නැති අපහාසයකි, උපහාසයකි, විවේචනයකි. රටට කඩා වැදි මෙවන් NGO මාෆියවේ උතුරා යන ප්‍රේමය ප්‍රකාශ කරිම් පටු කොට ඇත්තේ තවත් එවන් බෞද්ධයාට අපහාස කරන්නෙකුට හැර වෙන කා හටද?. එකෙකු මියයවන්න උත්සාහ කිරිමත් තව එකකු වෙනුවෙන් වටරවුමක බොඩ් කැල්ලක් ඉසිමට අමතක නොකර මේ NGO නඩය මෙතරම් බෞද්ධයා හා විරුද්ධ වන්නේ මන්ද? ලිවිම් නිදහස නැතැයි කියමින්, වල් බූරු නිදහසේ ගැඹුරටම පිහිනා යන මෙවුන් දිය බුං ගහන්නේ බෞද්ධයාගේ හා එම සංස්කෘතියේ ඇති අඩුපාඩු කම් විවේචනය කිරිමෙනි. විවේචනය හා විවධ වු අදහස් මතින් හොඳදේ ඔප වි සමාජ ගත වීම අත්‍යවශ්‍ය කරුණක් වුවත්, බුදරජානණ වහන්සේගේ ලිංගය පිහිටි ස්තනයෙන් අපේ සමාජයට හෝ සමාජ ප්‍රතිශෝධනයට උත්පේරකයක් වන්නේද? හුදු අපහාසයම තම මාතෘකාව කොට ගනිමින්, ඉපැරණි පුස්කොළ හා පොත් පත් පෙරලමින් මේ සොයන්නට උත්සුකවන්නේ නිවනට මාර්ගය හෝ දුකින් මිදිමේ මාවතද? අවයව, පොතේ සඳහන් පරදි අනුරුවකට ගෙන ගොරිලෙකුට සමාන කිරිමට තම නැණැස මෙහෙය වන මොහුට, තේරුම් ගැනීමට නොහැකි කරුන බවට පත්ව ඇත්තේ සියල්ල වෙනස් වෙනවා යන්නයි. එනම් එම පොත් පත් හෝ පුස්කොළ පොත් වල, චරිකයකට හෝ වර්ණනාවකට, වැඩි අගයක් දිමට යම් අතින් දැමු කොටසක් ඉදිරිපත් කරන බව මොහුට අමතකය. නමුත් මොහු එම කර්තවයය එදාට වඩා හොදින් අද සිදු කරයි.

වටිනා ලිපි හෙවත් සමාජය‍ වෙනුවේන් ලිපි කිහිපයක් පල කර බෞද්ධායට හා සංස්කෘතිය අපහාස වන ලිපියක්ද අතර තුර රිංගා දමන්නේ කාගේ උවමනාවක්ද? සත්‍ය අරමුණ අපේ සංස්කෘතියට අපහාස කිරිමේන්, ලිපියට වැඩි අවදානයක් ගැනිමද? නැතිනම් මුදලට වහල් වි ඉල්ලක ගත සමාජ අපහාසයක්ද? සමාජයක හෝ සංස්කෘතියක වැරදි හා අසම්මත දේ ඇත. එයයි සමාජය හා විවිධත්වය. නමුත් මේ මහා හසල දැනුමක් ඇත්තවුන්ට එය වැට හෙන්නේ නැත. එම විවධත්වය යොදාගෙන හා විවදත්වයේ නාමයෙන් මෙසේ සමාජ සංස්ථා හෝ ‍ඉතිහසය තුල ශ්‍රේෂ්ට යයි සම්මත පුද්ගලයන්ට අපහාස කල හැකිද?

සත්‍ය ලෙසම සමාජ ශොධනයකට ලිපි ලියන්නේ නම්, හා ඒ අතර තුර බුදුරජාණන් වහන්සේගේ අවයවය පිහිටි තැන සෙවිම යනු. දොවාගත් කිරි කලයට ගොම බින්දවක් දමා ගැනීම වැනිය.

වැප්

Thursday, April 8, 2010

අවුරුදු 8 කට පස්සේ ඉස්කොලේ ගියා

ආ මේක දැක්ක ගමන් හිතන්න එපා, අයිත් මම ඉස්කොලේ යනවා කියලා. එත් ඉතින් අවු 8 පස්සේ හරිම ආසාවෙන් තමයි ඉස්කොලේට ගියේ. පරණ මතකයන් අවදි කර ගනිමින් යාලුවොටික පහුගිය දවසක බිග් මැච් ඉවර වෙලා අපේ පාසලට පැමිණියා අලුත් වෙනස් කම් මොනවද කියලා බලන්ට. සැහෙන වෙනස් ... පුදුම සතුටක් දැ‍නුනේ අපි හිටපු පන්ති කාමර ටික දැක්කහම. මතක ඇතිනේ මම කලින් පොස්ට් එකක කිව්වා හයේ ඉඳලා අට වෙනකල් E පන්තියෙත්, ඉන්පසු B පන්තියටත් වැටුනා කියලා. ඒ එක්කම ආයිත් උසස් පෙල කරද්දි නැවත වරක් අර E එකේ හිටපු සෙට් එක හම්බුනා. ඒ කස්ටිය තමයි මේ පල්ලෙහා ඉන්නේ.

ෆොටෝ දෙකක් දාන්න උනේ .. එකෙක් ෆොටෝ ගන්න වැඩේ කරපු හින්ද... නැතන්ම් සමුහ චායාරෑපය අවුල් යනවානේ. මම ඉතින් ඔයා අලුත් එව්වා ඔපරැට් කරන්න දන්නේ නැහැ. එහාන්දා මං චායරැප දෙකේම පෙනී සිටිනවා .. හි හි [ඔය සමූහ ඡාය රූප දෙකනම් ඉස්කොලෙදි ගත්ත එව්වා නෙමෙයි හරිද]

දන්නවානේ කස්ට්ය, වැප් කොහෙමත් පිලිවෙලට වැඩ කියලා. එහන්දා පටන් ගමු ඉස්කොලේ නම තියන තැනින්ම.


ඊට පස්සේ බලමු, ඉස්රහර ගේට්ටුවෙන් එනකොට අපේ බුදු මැදුර පේන හැටි. ඒ දවස් වල මාස තුන හතරකට සැරයක් එනවා එක පන්තියක් මෙතන බුදුන් වඳින. එතකොට ඉතින් අපි මෙතන තමයි වැඳගෙන ඉන්නේ ...
[ වලාකුලක් අතුලේ දාගන්න]


උසස් පෙළ තියන පන්ති හා දහය හා එකොලහ වසර තිබුණේ මෙන්න මේ හරියේ.



ඔන්න ඔහොමයි අපි අවු 8 කට පස්සේ ඉස්කොලේ ගියේ.. ඔය දකුණු ඇත පැත්තේ දොරක් තියන පන්තියේ තමයි අපි උසස් පෙළ කලේ. ඔතන තමයි කස්ටිය සින්දු කිව්වේ හා පේ ෆොන් කාඩ් සෙල්ලං කලේ හා ඉගෙන ගත්තේ ... මම නම් ඔව්වාට එච්චර සම්බන්ද උනේ නැහැ. මොකද වැඩි පුර මම 2 කට කලින් හෙවත් 11 ට විතර නම් ටික මාක් කලාට පස්සේ, මෙන්න මේ පල්ලෙහා චායාරුපය හරියේ තියන තාප්පයෙන් පැනලා ගෙදර ගොයා ....



ඉස්කොලේ විස්තරය ඉවරයි ... අයිත් 2011 ගියාම මේ ගැන ලියන්නම්. [ ඔතන ඉන්න ඔක්කොමල්ලා දැන් මාමලා ... එකෙක් පියෙක් උට දුවක් ඉන්නවා දැන් ... මාස 2 ක විතර ]

වැප්

Monday, April 5, 2010

මට මේ සීලය සමාදන් විය හැකිද?

1.මම අද google.lk වෙත නොයා සිටීමට උත්සාහ දරමි.
2.මම අද facebook.com වෙත නොයා සිටීමට උත්සාහ දරමි.
3.මම අද youtube.com වෙත නොයා සිටීමට උත්සාහ දරමි.
4.මම අද ලංකීය සිතුවිලි වෙත නොයා සිටීමට උත්සාහ දරමි.
5.මම අද SBU වෙත නොයා සිටීමට උත්සාහ දරමි.
6.මම අද _____.com වෙත නොයා සිටීමට උත්සාහ දරමි.
7.මම අද වැප් බ්ලොගය වෙත නොයා සිටීමට උත්සාහ දරමි.

වැප්

Saturday, April 3, 2010

අම්මයි පුතයි

මම හිටියේ
දෙන්නෙක් හිටියා ඉඟරු කඩේ
මේකයි සිද්දීය එතන උනු,

පසුබිම
මව් ගේ කර උගේ ඉනට සමයි
දිගටම බැන්න නිසා උගේ මොලේ කචල්
මුහුණ දුටු විට සසරත් එපා වෙයි

ටිකවේලාවකින්
අසලින් යනුයේ චීත්තයකි, කොල්ලගේ මුහුණ බලන්

පුතුගේ ප්‍රතිචාරය
අමතක විනි උට මව්ගේ බැනුම්
පැන්නේ එළීයට උගේ ඥාණ දත්
කෘන්තක රදනක පසු කරන්
කන් කඩා හැලි,සෙම පෙරෙන හැටි

වැඩි වු මව්ගේ කෝපය
බැලු මව උගේ මේ අමුතු සිරිත්
බැනේ තව තව නොහොඳ සිතින්



මේ කේ වැරැද්දක් නැහැ .... මොකද ඕක කොයි අම්මටත් කොයි කොල්ලාටත් පොදුයි.................
වැප්

Thursday, April 1, 2010

සංචාරක කර්මාන්තය

කතාව පටන් ගන්න කලින්
http://hotellanka.lk/ හා http://sinhala.hotellanka.lk/ ගිහින් බලලා එන්න. අපේ රට දුප්පත්. එහෙම දුප්පත් කියනනේ දියුණුව කියලා සලකන විශාල ගොඩ නැගිලි මං මාවත් හා එකී මේකී විවධ වු සාධකය පමණක් සලමින්. නමුත් දැනුම හා නව නිපැයුම් අතින් ලාංකීක අපි බො‍හෝම ඉදිරියෙන් ඉන්නේ. ඊට අමතරම අපිටම විශේෂ වු පරිසර තත්වයන් හෙවත් ස්බාදහමෙන් ඉදිරියෙන්ම ඉන්න රටක්. ඊට නොදෙවෙනි වු අපේ ඉතිහාසයේ ‍පෞඩත්ව ලොවට විදහා දක්වනේ අපේ මුතුන් මිත්තන්ගේ දැනුමේ චායාවයි. රට වටා වු නිල් වන් මුහුද, අපේ රටට එක් කර ඇත්තේ විශාල වටිනා කමකි.

ත්‍රස්තවාදය තුරන් වු අපේ රට දැන් ලොවටම විවර වී හමාරයි. මේ මහඟු අවස්තාවේ රටට විදේශ විනිමය ඇද ගැනීමට සංචාරක කර්මාන්තය ඉදිරියටම ගෙන යා හැක. මෙයට රුකුලක් වෙමින්, වසර දෙකකට පෙර දවසක ඇරඹි ඉහත කී අඩවිය අද වන විට සංචාරක හෝටල් ක්ෂේත්‍රය තුල ඉදිරය ගොස් ඇත. සම්පුර්නයෙන්ම නොමිලේ සේවා සපයන අඩවික් වන මෙය සංචාරක ව්‍යපාරයට විශාල රුකුලක් සපයා ඇත. ඔනෑම හෝටලක්, නිවාඩු නකේතනයක් හෝ බංගලාවක් සම්පුර්ණයෙන්ම නොමිලේ මෙතුලට ඇතුලත් කල හැක.

මෙහි විශේස වාසි වනුයේ
1. ඔබම හෝටල් විස්තරය ඇතුලත් කල හැක
2. සිංහල හා ඉංග්‍රීසි යන ද්වි භාෂවෙන්ම තොරතුරු ලබා දිය හැක
3. ගුගල් සිතියම හා ආසන්න නගරයේ සිට ඇති මාවත සලකුණු කල හැක
4. පින්තුර 12 ක් උඩුගත් කල හැක
5. බොහෝ දෙනෙකු බැලු හෝටලය
6. අවසනට බැලු හෝටය

නොමිලේ සපයන සේවවක් වු මෙහි තවමත් සමහර නිකේතන වල සියලු තොරතුරු සපයා දීමට නොහැකි වි ඇත්තේ එම බොහෙමයක් හෝටල් වල තොරතුරු නොමැති නිසාමය. සියල්ල වානිජ කරණය වු සමාජයක, නමුත් රටට වැඩදායි ලෙස යොදගෙන නොමි‍‍ලේ පවත්වාගේන යන මෙම අඩවියට ඔබත් සහාය දක්වන්න. මෙහි දිස් වන සමහර හෝටල් වල දුරකතන අංක හෝ වෙනත් සම්බන්ද කරගැනීමේ හැකියව ඇති තොරතුරු ඇත්නම් hotelsrilanka@gmail.com දන්වන්න.

ඔබගේ සහාය අපේක්ෂා කරන්නෙමු.

වැප්

Great Western - ග්‍රේට් වෙස්ටර්න්

බතලේ ගල , බැරැන්ඩි රොක් , කඳු මුදුනට ගොස් ඇත. එතරම් දුෂ්කර නැතිව ග්‍රේට් වෙස්ටර්න් තරණය කළෙමු. එයට ප්‍රධාන හේතුව නම් වැසි රහිත කාලයක් වූ පස...