Sunday, August 8, 2010

කම්මැලියෙක් කතා කරයි ...........

ෆා ගේ ඉල්ලීම පරිදි ලිපියේ මතෘකාව වූ  'කම්මැලි කම' යන්න 'කම්මැලියෙක් කතා කරයි'  ලෙස වෙනස් කරන ලදී. [ කම්මැලි වැඩ :D ]


කාලෙකට පස්සේ මේ සති අන්තය බොහෝම කම්මැලි විදිහට තමයි ගෙවිලා යන්නේ. සෙනසුරාදා ඒ කියන්නේ ඊයේ මාරම කම්මැලි දවසක් උනා. කරන්න මෙලෝවැඩක් නැහැ කම්මැලිකමට. නැතුව නෙමයි, කරන්න කම්මැලියි. වැඩ නම් තියනවා ඔන තරම් එත් කරන්න හිතෙන්නේ නැති තරමට කම්මැලියි. හිතුවා ඉරිදා නම් කම්මැලිකමක් නැති වෙයි කියලා. බැලින්නම් අද ඊටත් වඩා කම්මැලි දවක්. හපොයි මෙහෙමත් කම්මැලි කමක්. කම්මැලි කමට කරන්නේ මොනවද කියලා හිතන එක ඊටත් වඩා කම්මැලි කමක්. ඇත්තටම මට විතරද මෙහෙම කම්මැලි කමක් හිතෙන්නේ. ඕක කල්පනා කරන එකත් මට කම්මැලි කමක් උනා. ඒ හන්දා කම්මැලි කමට ඒ වැ‍ඩෙත් අත ඇරලා දැම්මා. ටික වෙලාවක් එක දිගට 'කම්මැලිකම 'කම්මැලිකම' කියාගෙන කියාගෙන ගියාම කම්මැලිකම කියන වචනේ තේරුම අමතක වෙලා ගියා. දැන් කම්මැලිකමේ තේරුම හොයන එක මහ එපා කරපු කම්මැලිකමක් උනා.

කම්මැලිකම යන්න කියලා ලිපියක් දාන්න කියලා කී පරක් හිතුනද. හිතන හිතන හැම වාරෙදිම කම්මැලි කම ඉස්සරහට එනනවා. ඉතින් මං කම්මැලිකමට ලිපිය ලියන එක කල් දැම්මා. ඒකත් මහ කම්මැලි වැඩක් මොකද  කරන්න තියන වැඩක් කල්දානවා කියලා හිතන එක මට කම්මැලිකමක් උනා. ඒපාර කම්මැලිකම පැත්තකින් තියලා මේ ලිපිය ලියාගෙන යනවා. හැබැයි මේක ලියාගෙන යනකොට කම්මැලිකමක් ආවොත් ලිපිය මගින් නතර වෙයි. එතකොට මේක කියවලා ඔබටත් කම්මැලිකමක් ඇතිවෙයි. මොනවා කරන්නද කම්මැලිකම කියන එක අපි කටත් පොදු දෙයක්නේ. මොකද මටයි, කියවන ඔබටයි විතරක් නෙමෙයිනේ කම්මැලිකම ඇතිවෙන්නේ නේද?

කම්මැලිකම ඇතිවෙන්නේ ඇයි කියලා හොයන්න හිතුනා. ඒ පාර මෙන්න ආයිත් මට කම්මැලිකමක් අවා. ලත්තැනම ලොප් උනා කම්මැලිකම ගැන හොයන එක. මේක මහ පුදුම කම්මැලිකමක් නොවැ, මෙලෝ දෙයක් කරන්නන ඉඩ දෙන්නේ නැහැ කම්මැලිකම පනිනවා මැද්දෙන්. අනේ හැබෑටම මේ කම්මැලිකමට හිතෙන්නේ නැද්ද කම්මැලිකමක්? එහෙම හිතෙනවා නම් කෝච්චර හොඳද කම්මැලිකම කියන එක. එහෙනම් අපි කවුරුත් කැමති වෙයි කම්මැලිකම අපි ලඟට එනවට. එත් හැමදාම හැමවෙලාවෙම කම්මැලිකම එන්න ගියාම ඒක ඊටත් වඩා කම්මැලිකමක් වෙයි නේද?

ඇතුවත් බැරි නැතුවත් බැරි කම්මැලිකම එන වෙලාව හරියටම කියන්න බැහැ. ඒ කම්මැලිකම එන වේලාව හොය හොය හිටියොත් දන්නේම නැතුව  කම්මැලිකම ඇවිත්. කම්මැලි වෙලාවට කම්මැලි කමට කම්මැලි කමක් ගැන කම්මැලි විදිහට ‍ලියපු කම්මැලි ලිපිය කියවලා කම්මැලි වැඩිකමට, කම්මැලි ගතිය පෙන්නවන කම්මැලි ඈනුම් නම් අරින්න එපා.

වැප්

46 comments:

  1. කම්මැලිකමට අත නොතබනු..කම්මැලිකම රැකගනිමු....කම්මැලියන්ට කෙලවීමේ කූට උපක්‍රම පිටුදකිමු...කම්මැලික සංරක්ෂණය කරනු...කම්මැලියඟේ අයිතිවාසිකම් සුරකිනු........
    මීට "කිරා".....

    ReplyDelete
  2. යකෝ මේක මැදක් කියවනකොටම මට කමැලිකමක් ආවා...කමෙන්ට් එකක් දාන්නත් කම්මැලි හිතුනා...මීට වඩා මට ලියන්න හිතුනත්, කම්මැලියි බං....

    ReplyDelete
  3. "කම්මැලියෙක් කතා කරයි" කියලා මේකේ ටයිට්ල් එක වෙනස් කරා නම් හරි.. හිහි!! මං කොච්චර ප්‍රතික්ෂේප කරත් මගේ ඇ‍ඟේම දැවටි දැවටි ඉන්න මගේ පස්සෙන්ම එන ලස්සන වචනයක්. කම්මැලි කම

    ReplyDelete
  4. මල හත්තිඉලව්වක් උනා මේක කියවන්න ගිහින් මොළේ...!

    ReplyDelete
  5. මට‍ නං මේක කියවන්න කම්මැලි. ඒත් ඉතිං කමෙන්ට් කරලා යනවා :D

    ReplyDelete
  6. මේකත් මේ බල්ලගෙයි මැක්කගෙයි රචනාව වගේ :D

    ReplyDelete
  7. දිවිය අවුසදේ ගැන නොවැ ලියල තියෙන්නේ....

    ReplyDelete
  8. කම්මැලිකම නිසාම කියෙව්වෙ නෑ... මම යනවා.. මට කම්මැලියි...

    ReplyDelete
  9. ඇයි බොල මේකේ කම්මැලිකම කියන වචනේ අයින් කරොත් ඇති දෙයක් නැහ නොවැ... අනේ මෙහෙමත් කම්මැලිකමක්. ඔන්න අපි නම් කම්මැලි නැහ හික් හික්

    ReplyDelete
  10. වසරේ කියවන්න කම්මැලිම හිතෙන පෝස්ට් එක. ඒකට සම්මානයක් දෙන්නත් නිකම් කම්මැලියි වගේ...

    ReplyDelete
  11. තේ වතුර ඩින්ගක් හදාගෙන බොන්න එතකොට හරියයි....

    ReplyDelete
  12. කම්මැලි මේ කොල්ලට
    කම්මැලි කම යන්නට
    කම්මැලි කම නැති එක
    පුංචි කෙල්ලෙක් සොයල දෙන්නද

    කම්මැලි කිය කිය
    ලීව කම්මැලි ලිපියම
    කම්මැලියගේ හිත
    කුණු ගොඩක් වග පෙන්නුවා උඹ

    කම්මැලි වැපෝ අද
    ගිය ඉරිදා වගේ නොවුනද
    නොහඩන්න මැලිවම
    ලබන ඉරිදට ඈ එනව නෙව

    ReplyDelete
  13. උඹත් මං වගේම කම්මැලියෙක්නේ බං.
    දිග කමෙන්ට් එකක් දාන්න හිතුවත් මටත් කම්මැලියි බං...

    ReplyDelete
  14. මට නම් කමෙන්ට් කරන්නත් කම්මැලියි වගේ.
    :(

    ReplyDelete
  15. නිකන් මේ කම්මැලියි කම්මැලියි වගෙ මොකුත් ලියන්ට...

    ReplyDelete
  16. එල ෆෝස්ට් එකක් නෙ මමනං කිසිම කම්මැලි කමක් නැතුව දෙපාරක්ම කියෙව්වා. [හැමෝම කම්මැලී කියන එකේ කම්මැලි නෑකියන එකෙක් හරි ඉන්න එපෑ :)]

    ReplyDelete
  17. හයියෝ මෙහෙමත් කම්මැලි කමක්.මදැයි කම්මැලිකම යන්නත් එක්ක කියලා දවස් ගානකින් කියවන්න ගත්ත මුල්ම පෝස්ට් එක නිසා ඔන්න මටත් කම්මැලි.

    ReplyDelete
  18. පෝස්ට් එකේ මැදට කියෝගෙන යනකෙ​ාට කම්මැලි හිතුනානෙ.. :D

    ReplyDelete
  19. @Shadow/හේමලයා
    මට බැහැ පිකට් කරන්න මට කම්මැලියි

    @චමිදේවා
    මොකක්ද උබ කිව්වේ මට ඒක කියවන්නත් කම්මැ ...

    @ෆා
    කම්මැලි හිතෙන වැඩ කියන්න එපා

    @තිස්ස දොඩන්ගොඩ
    තිස්ස අයියාට කමෙන්ට එක දාද්දි ....

    @Kanishka | කණියා
    ඇ මක් කිව්වා ... මට කියවන්න කම් ...

    @ගීත් (සහෘදයා)
    මැක්කා කව්වේ .... මට කම්මැලියි බන්ස්

    @සුමින්ද
    . කියවන්න කම්මැ

    @උන්නැහේ (පිලේ පැදුර)
    හපොයි මට ඖෂධය කියන එක කියවන්න කම්මැලියි

    @අභීත උදය බණ්ඩාර එදිරිසිංහ
    බොට යන්න කම්මැලි නැද්ද?

    @පිස්සා පලාමල්ල
    වචන අයින් කරන්න කම්මැලියි බන්ස්

    @හෙළයා
    දුන්නත් මට එන්න කම්මැලියි

    @niroshinie
    මට ඒ පැන්ඩා බලන්න යන්න කම්මැලියි :D

    @indi
    තේ හදන්න ඒ මොන කම්මැලි වැඩක්ද?

    @wath
    දිග වැඩියි කියවන්න කම්මැලි .....

    @මාරයාගේ හෝරාව
    උබත් මං වගේ කියලා කියන්න කම්මැලි නැද්ද .....

    @Ansh Lucky Sri Jay
    මටත් කමෙන්ට එක කියවන්න කම්මැලි හිතුනා :D

    @පුතා
    ලිව්වාත් මට කියවන්න හිත නැහැ කම්මැ ....

    @සසීන්ද්‍ර වීරසිංහ
    කම්මැලි නැති දරුවෙක් ... පව් අනේ මට ඔයා දකිනකොටත් කම්මැලියි

    @nimanthi
    වෙලාවට ඔයාට මුලින්ම කම්මැලිකම අවේ ... හිකිස්

    @RanDil
    ඔයා ලිව්ව වක්‍ය කියවන්න මට කම්මැ....

    @ගයන්ත
    හපොයි එහෙමත් කැම්මැලි කමක් :D

    ReplyDelete
  20. කම්මැලිනම් ගිහින් බුදිය ගනින් බන් මේ වගේ කම්මැලි පෝස්ට් දන්නෙ නැතුව....

    ReplyDelete
  21. @අනුරාධ

    නිදියන එක තමයි ලොකුම කම්මැලි වැඩේ .....:D

    ReplyDelete
  22. කම්මැලි කමට කමෙන්ට් එකක් නොදා ඉන්නත් හදල ඔන්න ඔහෙ කියල එකක් දැම්මා............. [කියෙව්වෙනං නෑ මේක කියවනකොට හෙන කම්මැලී අප්පා]

    ReplyDelete
  23. කම්මැලියා ලියයි, ලියයි
    අනිත් එවුන් කමෙන්ට් කරයි

    ReplyDelete
  24. @සහන්
    මාත් ඔන්න කමෙන්ට් එකට පිළිතුරක් දැම්මේ නැහැ වස කම්මැලියි :D

    @බුද්ධි
    හිහි බලන් ගිහාම ඔක්කොම කම්මැලියෝ :D

    ReplyDelete
  25. ඇත්තටම කියනවා නං මචං... ආ.....හ්... ඈනුමකුත් ගියා... මොකද්ද බං මං කියන්න් ගියේ... රයිට්.... ඇත්තටම කියනවා නං මචං ඔය .... ආ....හ්... මට කම්මැලියි බං ඉතුරුටික ලියන්න මං යනවා...

    ReplyDelete
  26. @කුෂාන්
    වෙලාවට උබ මුකුත් නොලිව්වේ ... ලිව්වා නම් ඉතින් හපොයි මට කම්මැලියි

    බලාගෙන යන විට අතරමගදි කම්මැලි කම හැදෙයි :D

    ReplyDelete
  27. කම්මැලියි.............. මටත්. මේ පෝස්ට් එක බලලා...........

    ReplyDelete
  28. @ජීවණි
    එකනේ ඔයා කම්මැලි හින්දා මෙතන වෙලා ඉන්ඩ හොදේ :D


    [කෝ ඔයා ලියන බ්ලොග් එකක් නැද්ද? ]

    ReplyDelete
  29. මට පේන්නෙ එයත් වැපා වගේම අලි කම්මැලියෙක්

    ReplyDelete
  30. කම්මැලිකම ගිහින් හුගක් ව්ලාවකට පස්සේ තමා මේ ..දාන්නේ..හපොයි..අයෙම කම්මැලි වේගන එනවා..

    ReplyDelete
  31. අයෝඅ.. මේක කියවල අපිත් කම්මෑලි යක්කු වෙලා.. වෑපෝ...

    ReplyDelete
  32. @ඉලංදාරියා
    කාලෙක පස්සේ කම්මැලි කම අඩු උනා ඔන් ....... එත් :D

    @ජීවිතේ මල්
    කාගෙත් තිබුණු හොද ගුණයක් ඉස්මතු කරලා ගත්ත මම කමැමැලි කම නොබලා නේද :D

    ReplyDelete
  33. හිකිස්!! නම වෙනස් කලා කියල දැක්කේ පස්සේ නේ.. මරු මරු!

    ReplyDelete
  34. @ෆා
    අම්මාපා කම්මැලි නැද්ද මේ පරණ පොස්ට් වලට කමෙන්ට් දන්නඩ :D

    ReplyDelete
  35. ඈ බං කම්මැලියෝ.... කම්මැලියොත් කම්මැලියෝ වෙනවා මේ කම්මැලි කතා කියවපුවාම කම්මැලියෝ..

    ReplyDelete
  36. මට කම්මැලියි...

    ReplyDelete
  37. කම්මැලිකමට අත නොතබනු..කම්මැලිකම රැකගනිමු.

    ReplyDelete
  38. හලේ... දැන් නේදැක්කේ... [රන්දිල් අක්කා නිසා]

    මට මෙක කියවන්න බැහැ කම්මැළියී..

    මම යනවා...!!

    ReplyDelete
  39. බස් එකේ යන්න නං බස්පියාට කම්මැලි හිතෙන්නැතිව ඇති..
    බස්පියා කම්මැලියා..

    ReplyDelete
  40. මන් මාර ආසයි කම්මැලිකමට... මාරම කම්මැලියි

    ReplyDelete
  41. මට නම් කම්මැලි නැ

    ReplyDelete

හික්කඩුව Sailors' Bay - Hikkaduwa - කොරෝනා

   කොවිඩ් ඇවිත් අවුරුද්දකටත් වැඩියි. ට්‍රිප් නොගිහින් අවුරුදු දෙකකටත් වැඩියි. ඔක්කොමත් හරි බ්ලොග් ඒකට පෝසට් ඒකක් අන්තිමට දාලා තියෙන්නේ 2019....